Veel gestelde vragen

De meest gestelde vragen:

Verzending is gratis voor Nederland en België.

Met de track- en trace code.
Op die manier kun je de actuele status van je zending volgen. Is er vertraging ontstaan? Neem dan contact op met de vervoerder.
Heb je geen track & trace code ontvangen en ook geen bericht dat je bestelling is verzonden? Controleer je spam-of reclame inbox van je email. Waarschijnlijk is de mail in de spam inbox terecht gekomen.
Kun je geen email vinden? Neem dan contact met ons op via het contactformulier en vergeet niet je ordernummer te vermelden.

De door jullie aangegeven levertijd is verstreken, wat nu?
Het kan zijn dat je bestelling vertraging heeft opgelopen of dat er zich iets anders heeft voorgedaan.
In verband met drukte zowel in onze webshop als bij de bezorgdiensten vragen we je een paar dagen geduld te hebben.
Mocht je bestelling er dan nog niet zijn, neem dan contact met ons op via het contactformulier en vergeet niet je ordernummer te vermelden.

De status van mijn pakket zegt afgeleverd maar ik heb niets ontvangen
Het kan zijn dat je pakket in de brievenbus ligt, bij de buren is afgeleverd of op een veilige plaats rondom je huis afgeleverd is.
Controleer dat eerst even als je wil. Is er toch iets is mis gegaan bij de aflevering? Dit zoeken we graag voor je uit. Wij starten hiervoor een onderzoek bij de vervoerder. Neem dan contact met ons op via het contactformulier en vergeet niet je ordernummer te vermelden, we komen er dan z.s.m. bij je op terug.

Normaal gezien ontvang je het pakketje binnen 1 tot 3 werkdagen na het plaatsen en betalen van de bestelling.

Let op: Kies je ervoor om een tekst in een rvs / inox vlinder te laten laseren of wil je een glasvlinder in een kleur bestellen die wij niet voorradig hebben, dan kan de levertijd oplopen tot 4 weken.

Wanneer je een bestelling wilt plaatsen, bestaan er verschillende manieren om te betaling uit te voeren. Zo kun je direct overmaken via je eigen bank, via een vooruitbetaling, creditcard of Paypal.

Direct overschrijven via eigen bank
Als je de bestelling direct wilt betalen via een vertrouwde bankomgeving, kies je voor de populaire betaalmethodes
KBC/CBC betaalknop of Ideal (voor Nederlandse klanten) 
Wanneer je voor één van deze betaalmethodes kiest, word je omgeleid naar de vertrouwde en veilige betalingsomgeving van je bank. Hier kunt u het bedrag van je bestelling eenvoudig overschrijven.

Vooruitbetalen
Je kunt ook betalen via een bankoverschrijving. Na het plaatsen van de bestelling, ontvang je een e-mail van onze betaalpartner Mollie met daarin de betaalinstructies. Zodra ik de betaling ontvangen hebben, zal ik je bestelling verzenden,

Creditcard
Ben je in het bezit van een creditcard? Ook hiermee kun je de bestelling veilig en verzekerd betalen. Je kunt betalen met de volgende creditcards: Maestro, Visa en American Express.

PayPal
Heb je een Paypal-account? Daarmee kun je ook betalen. Met Paypal kun je, net als met een creditcard, verzekerd betalen.

Je kunt de bestelling ook ophalen
De betaling dient dan op dat moment te gebeuren.

Geef mij een seintje. Ik maak voor je een verzendetiket voor het retourneren van je pakket. De kosten voor het verzendetiket betaal ik. Het enige wat jij dan moet doen is het pakket afgeven bij een afgeefpunt.
Het risico van breuk of beschadiging ligt bij een retourzending altijd bij jou. Zorg er dan ook voor dat het pakket goed verpakt is!

Let op! Als wij een artikel speciaal voor je gemaakt hebben is het niet mogelijk dit te retourneren. Denk daarbij aan het laseren van een naam of tekst in een van de rvs / inox vlinders of een speciale kleur vlinder of bijvoorbeeld een glaskunstwerk dat speciaal voor je gemaakt is.

Neem contact op

Je kunt met mij contact opnemen:
Telefonisch of via whats app: +32465035168
Via email: gerrit.lavrijsen@gmail.com

bezoek mij

Natuurlijk kun je mij ook bezoeken en een glaskunstwerk eerst bekijken.
Gerrit Lavrijsen
Sint-franciscusstraat 33
3920 Lommel BE
Bel of app van te voren even! Dan ben ik zeker aanwezig.
Tel. nr: +32465035168